mandag 5. april 2010

o hellige helligdager.....


Da var den deilige påskeferien og Spania turen over og vi sitter hjemme med stuen full av klesvask og rot. Det har vært helt fantastisk å komme seg vekk litt sammen og ikke minst kjenne varme fra solne og nyte en anne by.



Vi har vært i en liten by som heter Albir som ligger like uten for Benidorm i Spania. Uken har vi brukt på stranden sammen med familien og bare slappet av.


Store engel har frydet seg på alle de kjekke lekeplassene som lå langs stranden. 

Vi har hatt opp i 28 grader på det varmeste så det har vært litt mer behagelig enn påsken her hjemme vil jeg tro.
Jeg har hatt en lengre tid vekke fra bloggen, men nå er jeg tilbake for fullt og med mye skrive motivasjon. Bilder av de få innkjøpene vi gjore kommer snart. Fikk svippet en tur innom Zara Home. Det er jo alltid like kjekt. Men da jeg hadde med meg to små engler som ikke delte min oppfattning av at slikt er det kjekkeste i HELE verden så ble opholdet kortvarig.
Men et par småting klarte mor likevell og røske med seg.

Håper alle sammen har hatt en riktig flott påske.

Klem Ingvild

2 kommentarer:

  1. hei hei! Så herlige bilder! Gleder meg til å se hva du har kjøpt. Date en dag?

    klemKlem

    SvarSlett
  2. For en nydelig seng med teppe og greier!
    Vi var i benedorm i sommer. Er jo så fint der. Besøkte også Albir opptil flere ganger.

    Nydelig blogg du har. Legger meg til som følger jeg :-)

    Ingunn

    SvarSlett