søndag 18. april 2010

Award


Jeg har mottat denne søte Awarden Fra Huset i svingen:)
Så tusen takk for det!

Sammen med denne kom det en oppgave å nevne 10 ting som gjør deg glad.
Så her kommer da listen min:

1. Størst av alt er jo kjærligheten, så det er klart de helt nærmeste, som er mine to små engle barn og min kjære samboer, gjør meg veldig glad og takknemlig for at jeg har de i mitt liv.
2. Øvrig familie og venner, jeg kunne ikke levd uten dem.
3. Interiør er klart noe som står høyt oppe på skalen over hva som gir meg glede og harmoni i livet.
4. Trening 
5. Kunnskp, det er veldig kjekt og givende å lære nye ting.
6. Lese er også noe som gir meg ro i tilværelsen og dermed glede.
7. Musikk kunne jeg heller ikke levd uten.
8. Jobb, det å føle at man bidrar til noe og gjør noe nyttig er noe alle burde få føle og oppleve.
9.Loppemarked er klart utrolig spennende. Det å finne små eller store skatter og lære om dets historie eller bare det å drømme litt om hva den fine gjenstanden har vært med på og hvem den har tilhørt, ja det kan vel neppe beskrives med ord.
10. Og så klart Bloggen min og alle dere andres. Det er veldig kjekt at det er så mangen som nå har funnet veien inn på min side og som 
følger med meg. Men det er også velidg kjekt å være rundt hos alle andre å få ideer og inspirasjon og ikke minst koselig lesning.

Så tusen takk for Award og nå vet dere hva som gir mitt liv glede og inspirasjon:)


Klem Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar