fredag 19. mars 2010

Fortryllende helg..


Da var endelig helgen her og det skal bli godt. I går var det HØY prinsessefaktor da nabojenten hadde bursdag. Meg og store engel bakte muffuns til henne:)


De var veeeldig gode......




Jeg fikk strøket sengetøy og lagt det på sengen med det var strortsett det jeg fikk unnagjort i går hehe...
Men det var deilig å legge seg i går i den herlige duften fra Durance strykevann.


Her er senge til lille engel. Dette er en gammel skyveseng som jeg og min søster hadde på landet vårt når vi var liten. Den ble hentet frem fra løen når det første englebarne skulle komme til verden.
*
Lille engel var og fornøyd helt frem til kl 3 da var det ikke noe kjekt mer og startet demostrasjonen sin igjen og denne gangen varte den vel til kl 6 akkurat nok til å vekke sstore engel.
 (så i dag er det kaffe, kaffe kaffe)



Mor sitt nattbor er blitt flyttet vekk og erstattet av lille engel sin seng. Så nå står det fint inne i det avhukket hvor jeg har tenkt å plassere den kommoden jeg leter etter til lille engel.
Over henger det nydelige speilet mitt, det blir nok med opp på det nye foreldresoverommet.. ( om det nen gang blir ferdig da)

Ønsker alle en rigtig god helg
Klem Ingvild

1 kommentar:

  1. Nydelig prinsesseseng!! Og de muffinsene så utrolig gode ut!! Kos deg på lørdagskvelden! Klem

    SvarSlett