onsdag 28. april 2010

Se frykten i øyet...


Det har seg slik at jeg har utrolig tannlege skrekk!! MEN i går så jeg frykten i øyet og kom meg omsider til tannlegen etter en LENGRE periode uten tannlegestell!
Det ble selvfølgelig et dyr erfaring, men det var ikke annet å forvente og desverre ingen andre enn meg selv å sylde på :(
Så nå er det helt alvorlig kjøpestopp på meg, MEN det er jo desto bedre at jeg da har en interiørblogg og skapet fullt av stoff:)
For nå kan jeg leve ut drømmene om hva jeg ønske meg ved å pyte bloggen med nydelige ting:)
Og så kan jeg sy og styre litt på hjemme og da blir jo det litt fornyelse likevelle.

Bildene som ligger ved her er hentet fra nettsiden frokenolsen.dk
Vatt teppe øvers er noe jeg skal ha en gang, syntes det er så flott (det er fre Tine K).

En søt litre krakk og oppbevaringsboks er jo alltid kjekt å ha også;)

Detaljer og bilder av heklekurs og dukkehus henting kommer senere da jeg ikke kan ta frem noe dukkehusrelatert før stor engel er trygt levert i barnehagen:)

Ønsker alle en kjekk Torsdag, vips og det var nesten helg igjen!

Klem Ingvild

2 kommentarer:

  1. Huff! du skemmer meg, jeg tror jeg må lyge til tannlegen neste gang jeg er der ettersom jeg ikke har vært der på evig tid! Huff! MÅÅÅ!

    Hvordan gikk det med heklingen i går?

    klemmme

    SvarSlett
  2. Tannlegen er helt forferdelig, det er vondt når du kommer, mens du er og når du går :-( Stakkars deg... du får masse sympati av meg iallefall, selvom det er litt selvforskyldt ;-)
    Kos deg masse med å styre hjemme, det er koselig det syntes jeg :-)
    STOR sympati klem fra meg

    SvarSlett