onsdag 7. april 2010

Deilig dag i verdens beste by...

I dag dro jeg med meg lille engel i vogn og tok selv bena fatt for å bestige ett av byfjellene. Vi begynte i sandviken og skulle gå opp på fløyen og videre opp på rundemannen. Men da vi begynte å gå i mine gamle trakter ble jeg så lengselsfull og emosjonell at jeg ombestemte meg og gikk heller i fjellveien og så ned i sandvikssmauene og bare nøøøt det å være tilbake der. ÅÅÅ gud som jeg savner å bo der... Jeg måtte til og med ringe min kjære å si at om vi vinner 109 millioner i vikinglotto i dag så SKAL jeg ha ett hus i Sandviken med utsikt over hele byn;)
Jeg måtte bare ta noen bilder av noen fine gateskilt.


Men selv om det enda ser litt ut som høst med bare trær og brune blader på bakken, så plutselig ser vi at våren likevell er på vei og nydelige blomster spretter opp mellom vissent løv. Så endelig snart er våren her og jeg kan nesten ikke vente til det kommer flere grønne blader på trærne og masse farger rundt alle steder.
Jeg måtte legge ved noen sommer bilder fra fjellveien... det er dette jeg gleder meg til, så bare nyyyt!!

ÅÅ for en nydelig by... Gleder meg til en gang å flytte tilbake til sentrum. Men det skal bli ukentlig å ta med lille engel her på tur fremover. 
Vi skal kose oss hjemme i permisjon og late som vi bor i sandviken hi hi




Ønsker dere alle en flott dag!
Klem Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar