tirsdag 20. april 2010

Er det lov å kjøpe en slik nå??


Bildete er hentet fra plantasjen.no

Sent i går kom endelig denne mingraveren i hagen vår og både min kjære og min svigerfar ble ble som to barn i gjen. Tviler på at noen av de har fått noe søvn i natt. Snakk om å være giret på leketøy. Ikke forstår jeg det, men det er vel slik det er. La de kose seg sier bare jeg...


Men det som blir min utfordring er jo at jeg ikke får gjort noe i hagen på leeeemge kan jeg tenke meg. Og jeg som har drømt son om disse Amerikanske dekk stolene og hadde bestemt meg for at denne våren skulle jeg ha en slik! Nå har de fått de til barn også på plantasjen til 500 kr.
Så det store spørsmålet er om jeg skal være tålmodig å vente til hagen er klar (noe som betyr at vi mest sannsylig ikke får brukt de i år, og at jeg muligens må vente med å kjøpe de til neste år og risikere at de ikke selger de da) eller om jeg bare skal slå til og pynte på den lille hageflekken jeg har???

Hm... tror det må bli det siste, hva syntes dere? Er det lov??

Disse stolene er bare så flotte.. drømme drømme...

Jeg skal prøve å lage ett innlegg med bilder av hagen før graving litt senere i dag.
Det ble også dokkumentert når minigraveren kom i går hi hi det var litt av ett syn skal jeg si dere. Et litt mindre stødig sjofør som (les min kjære) var så ivrig at han holdt på å gå ut av sitt gode  skinn!

Men mer om dette senere
Ønsker dere alle en flott dag
Klem Ingvild 

3 kommentarer:

  1. haha! Herlig! Jeg syntes de stolene er super fine og tipper store englemor hadde likt å ha en maken til mammaen sin!

    UpS. Shopping!

    KlemKlem

    SvarSlett
  2. Alså så konkluderer vi med at det er lov?? Må ha en til meg og en til hver av englebarna.. det blir fint det:)

    SvarSlett
  3. Nydelige stoler. Ja det er jo ikke noe å vente med:-) Det er jo best og sikre seg en så de ikke blir utsolgt:-)

    Ha en strålende dag.

    Klem

    SvarSlett