tirsdag 6. april 2010

Etter Påske Give Away

Da har jeg hatt over 300 treff på siden min:)
Jeg syntes det er utrolig kjekt her i blogg verden og håper dere alle som har vært innom siden min har hatt en fin opplevelse:)

Kom gjerne igjen og igjen;)

Premien blir en kopp fra Green Gate og en herlig såpe fra Zara Home som forresten lukter helt heeerlig...

Man kan få 3 lodd, ett for kommentar, ett for følger og ett for link til give awayen på din egen blogg:)
Give Awayen trekkes 1 mai.

Lykle til alle sammen

Klem Ingvild

88 kommentarer:

  1. Hei. Syns bloggen din er fin.så legger meg til som følger å tar to lodd.
    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Heihei, herlig blogg! Jeg likte meg veldig godt her, og kommer snart tilbake... ♥ Må jo følge med på foreldresoverom og minste engelens rom:o))

    Tar 2 lodd, takk!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei ! Jeg prøver meg på 3 lodd ! Vil være med og følger deg, så fin blogg du har !
    Kom gjerne innom meg !

    SvarSlett
  4. what? trodde jeg hadde registrert kommentar også men da må blogger har tullet seg!

    Jeg er selvsgat med med 3 lodder :)))

    Kleeeem

    SvarSlett
  5. Takk for koselig kommentar inne hos meg. Vil veldig gjerne være med. Klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Hallo! Da tar jeg 3 stk lodd jeg da! Er følger fra før og kommentar har jeg lagt inn nå og fra før :-) så legger jeg også til en link.

    Ha en fin dag!

    Ingunn

    SvarSlett
  7. Hei! Kom tilfeldigvis inn på den koselige bloggen din!!! Jeg er med.... Følger deg gjerne videre!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  8. Jeg elsker green gate og zara! Jeg er med :)
    Da blir det 3 lodd siden jeg allerede er følger.
    Klem fra Sophie Mari

    SvarSlett
  9. Hei igjen ♥

    Jeg så det var give away , men trodde ikke det var hos dej da hehe..

    Må jo så klart delta på den ♥ Jeg tar 2 lodd jeg da ♥ Sååååå herlig gave ♥

    Ønsker dej en fortsatt herlig helg :))

    SvarSlett
  10. Hei da tar jeg 3 lodd
    Legg give away`en din inn her:
    http://giveawaybloggen.blogspot.com/
    Krysser fingre

    SvarSlett
  11. Koselig blogg du har og koselig at du ville vere med på vår give away på strikka hjerte som eg har laga, tar to lodd eg :)

    SvarSlett
  12. For noen herlige premier! Koselig å oppdage bloggen din. :) Jeg tar med meg et par lodd og håper på vinnerlykke. Ha en god helg!

    SvarSlett
  13. Hei!!

    Nydelige premier her!!! Å super koselig blogg du har ♥ godt jeg snublet inn her *smil* Tar gjerne med med hele 3 lodd jeg!

    Stikk gjerne innom meg hvor jeg og har Giveaway nå!

    Klem♥Hilde

    SvarSlett
  14. For en herlig premie. Hiver meg med og tar 2 lodd.
    Klem J.

    SvarSlett
  15. Søt premie, det der. :) Melder meg på med tre lodd!

    God helg!

    SvarSlett
  16. Jeg er med! Så fin premie da!

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  17. Blir gjerne med på trekningen! Kommenterer og linker = 2 lodd :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  18. da er jeg følger og jeg kommenterer, to lodd til meg :) snaisen blogg du har! gleder meg til å følge deg :)

    SvarSlett
  19. Så koselig blogg du har:)


    Jeg er gjerne med. Tar 3 lodd og krysser fingrene!

    Blir gøy å følge med deg!

    Randi:)

    SvarSlett
  20. Hei. For en super premie, jeg tar 2 lodd, takk. ☺ Akkurat det mønsteret har jeg vært på utkikk etter, utsolgt i "min" butikk, så nå krysser jeg fingre. Koselig blogg du har.

    SvarSlett
  21. Blir gjerne med om jeg får. Jeg følger denne bloggen;)

    SvarSlett
  22. Hei! Fin blogg du har! Jeg tar 3 Lodd:) Ønsker deg en fin helg! Klem M

    SvarSlett
  23. Uff, glemte å skrive hvem jeg er...tidlig lørdagsmorgen:)
    Hilsen Gro-Beate:)))

    SvarSlett
  24. Koselig blogg! Tar 2 lodd jeg ;)

    Må gjerne ta en titt innom hos meg også.
    Klem Silje.

    SvarSlett
  25. Morro! Jeg blir gjerne med... 1 lodd på meg. Klem Madelen

    SvarSlett
  26. Hei! For en koselig blogg du har.
    Jeg tar tre lodd - kommentar, følger og innlegg.

    SvarSlett
  27. Hurra for fin giveaway!

    Jeg krysser fingrene og håper vinnersjansen er med meg, 2lodd til meg =)

    Klem C.

    SvarSlett
  28. Hei,

    Fant bloggen din i dag - og jeg kommer helt sikkert tilbake:-) Veldi`kosli`:-) - Jeg vil gjerne være med på trekningen av denne flotte premien!!

    Mvh
    Cathrine Z.

    SvarSlett
  29. Så fin blogg du har, og en så utrolig fin gave. Har blitt helt hekta på GreenGate så her må jeg bli med. Legger meg til som følger og tar 2 lodd.

    Ha en fantastisk fin lørdag!!
    Klem May

    SvarSlett
  30. Gratulerer med så mange treff på bloggen din! Vel fortjent :)

    Jeg blir med og tar 3 lodd.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne være med på give away :-D
    Tar 3 lodd

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  32. Denne skal jeg følge med på!
    Kjempe fin blogg, og premie!

    Ha en fin kveld :)

    Stine

    SvarSlett
  33. Så gøy, denne er jeg med på 2 lodd på meg. Nydelige de teppene du har kjøpt til englene dine. Ha en fin helg.

    Klem

    SvarSlett
  34. Koslig blogg du har, jeg kommer gjerne igjen! Flotte premier!
    Ha en flott helg!

    To lodd på meg ja..

    SvarSlett
  35. Hei.

    Jeg tar 3 stk, jeg. Alltid moro å oppdage nye blogger.

    Mona C♥

    SvarSlett
  36. Fin blogg og søt premie. Har lagt meg til som følger og lagt link på bloggen min. Så jeg tar gjerne 3 lodd:)
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  37. Grattis med mange treff! Jeg blir gjerne med på din give away, og trekker 2 lodd! Ha en strålende søndag! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  38. Jeg blir gjerne med,å tar 3 lodd.
    Ha en vidre fin søndag.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  39. Hei! Jeg fant veien til bloggen din nå, og blir gjerne med i trekningen. Har lagt meg til som følger, så da blir det 2 lodd på meg.

    Klem

    SvarSlett
  40. Heisann!
    Så koselig blogg du har. Første gang innom, men ikke siste.
    Tar herved ett lodd.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  41. så kjekk blogg du har da:)
    Jeg vil gjerne være med i din giveaway:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  42. Så koselig blogg du har:) Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen!

    -Marte

    SvarSlett
  43. Hei, så spennende med give away :-) Tar tre lodd jeg :-)

    SvarSlett
  44. Hei!
    Eg blir med og tar 3 lodd

    Klem Lille Victoria

    SvarSlett
  45. Koselig blogg du har :) Og en fin premie jeg gjerne vil være med i trekningen av :)

    -Wivi

    SvarSlett
  46. Så flott premie! Alltid gøy med dive away :) Og denne gjorde at jeg oppdaget en din blogg :) Kjempekoselig her inne!

    Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene :-))

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  47. Så fin blogg.

    Tar gjerne et lodd her.

    SvarSlett
  48. Hei. Kjempe fin blogg du har :-) Jeg linker og deltar med 2 lodd :-)
    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  49. Hei!
    Så gøy å oppdage bloggen din:)

    Kjempefin!

    Tar med meg to lodd jeg og kommer garantert tilbake for inspirasjon og leselyst ;)

    Linn

    SvarSlett
  50. Dzień Dobry

    wara@poczta.forward.pl


    ADA

    SvarSlett
  51. Jeg er med og tar et lodd. Lisbeth

    SvarSlett
  52. Jeg vil også gjerne være med og tar ett lodd:-)

    SvarSlett
  53. Jeg vil gjerne være med!!! 3 lodd til meg!
    Klem Lena

    SvarSlett
  54. Du har en nydelig blogg. Og jeg blir gjerne med i konkurransen din. Har ikke egen blogg men følger din. Så da blir det vel...

    2 lodd.

    Hilsen Fama anihaarb@online.no

    SvarSlett
  55. Hei :) Så koselig blogg... Jeg blir gjerne med... TRE lodd på meg!!!

    SvarSlett
  56. Wow Wow nydelig gave. rekker opp hånda, selv det er lite sjans at jeg er så heldig. Men gratulerer så mye.
    Med hilsen
    Gjest

    SvarSlett
  57. Hei. Legger enda hilse til kanskje det bringe flaks, hihi. Så nydelige bilder du viser.
    Med hilsen
    Gjest

    SvarSlett
  58. Så morro! Vil gjerne være med på give awayen din. Tar 3 lodd jeg og håper jeg har vinnerlykke! Flotte premier, synes greengate koppen var skjønn:)

    Ønsker deg en flott vårdag!

    SvarSlett
  59. Ønsker meg 1 lodd!

    Håper du får ei fin helg.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  60. Hei! Det blir 2 lodd på meg - link og kommentar! klem fra Gro!

    SvarSlett
  61. Så fin blogg du har! Jeg tar to lodd:)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  62. Hei,
    flott blogg!

    Jeg blir gjerne med i trekningen din, og tar 2 lodd :)

    God lørdagskveld!

    SvarSlett
  63. 1 lodd til meg!
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  64. Så fin blogg du har :-) Jeg legger meg til som følger her :-)

    Klem fra Janicke :-)

    SvarSlett
  65. Samler på Green Gate krus, så dette var midt i blinken. Har også lagt meg til som følger.

    SvarSlett
  66. Jeg er med! Så fin premie da! 3 lodd på meg :P

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  67. Hei☺ Så nydeleg gave☺ 3 lodd til meg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  68. Ooo... spennande.
    Eit lodd på meg, og gratulerer med masse treff :D
    :o)

    SvarSlett
  69. Heisann =)

    Koselig blogg du har =)

    La meg til som følger jeg :)
    Tar gjerne 3 lodd med meg, og håper det beste :)

    Klem Linnie :)

    SvarSlett
  70. hei..er gjerne med..2 lodd til meg..klemm

    SvarSlett
  71. Kjekt, fine ting.
    Jeg tar to lodd jeg.

    Klem t

    SvarSlett
  72. Hei!!
    Fant deg via en link!! Jeg blir gjerne med!!
    3 lodd tar jeg da!!Linker og følger!!
    Flott premie da!!
    Har give away hos meg også om du vil være med!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  73. 2 lodd til meg :)))
    Flott premie !

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  74. For en super premie, klart jeg er med med 3 lodd!
    Flott blogg forresten også:)

    SvarSlett
  75. Så fin vinst, jag vill gärna vara med. Har länkat i min sidebar, så jag tar två lotter och hoppas på tur!

    SvarSlett
  76. Kjempefin blogg. Blir gjerne med i trekningen

    SvarSlett
  77. kjempefin premie. jeg tar gjerne 3 lodd:)

    SvarSlett
  78. Så fin blogg du hadde :o) Her legger jeg meg gjerne til som følger :o)

    Tar 3 lodd jeg da.

    SvarSlett
  79. Jeg ønsker gjerne å være med. Tar 1 lodd. Kjempefin blogg og gratulerer så mye.
    Hilsen Hege (hegeand2@broadpark.no)

    SvarSlett
  80. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på give awayen din med 2 lodd:o) (følger og kommentar).

    SvarSlett
  81. Kjempekoselig blogg du har, og jeg vil gjerne være med på din giveaway med to lodd (følger deg på blogglines.com)

    SvarSlett
  82. Heisann!
    for en nydelig blogg du har:)
    du er på favorittlisten min og jeg kikker innom så ofte som mulig:)
    jeg tar gjerne et lodd i trekkningen, og krysser fingrer og tær..
    ha en nydelig dag:)
    hilsen anita kehr
    kehranita@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Hei :) Vil gjerne være med på din give away, har linket på bloggen min, så tar 3 lodd :)
    Klem fra Monica :)

    SvarSlett
  84. så fin premie. 3 loddd på meg:)

    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  85. Klart jeg vil være med på giveaway. Legger meg til som følger også og tar da 2 lodd :-)
    Netta

    SvarSlett