mandag 12. april 2010

Herlige mandag...

I dag har jeg vært i byn med lille engel og Evige ting og hennes yngste sønn. 
Litt shopping og litt kaffe.

Jeg fant diverse små ting til forskjellige prosjekter. Men nå tror jeg vertfall hyllen min er blitt klar for å henges på veggen. 
Jeg mått pynte den før oppheng siden lille engel ligger å sover rett bak veggen den skal skrues opp på;) 
Men jeg klarte ikke å vente med å dekorere den!


Jeg fant to nydelige rammer på Riviera Maison hvor jeg skal ha baby bilder av englene mine (jeg må bare finne de rette først)

"älsker dig" steinen er fra Åhlens.


Noen fine bokstaver kom vi og over på Black Design.
Og dette er ikke ett hint om at jeg sulle ønske at dette snart ble mitt etternavn også;)


Søte englevinger fra Ponduro


Håper dere alle har en strålende mandag i solen..

Klem Ingvild

2 kommentarer:

  1. Å! Det ble skikkelig fint :) Tusen takk for idag. Alltid like kjekt å være med dere ;)


    Trodde hyllen var STOR - men ser jo nå at den ikke er som en bokhylle. Blir sikkert kanonfin på veggen ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Vakker hylle, bokstaver, alt..! Gleder meg til og se når den kommer opp på veggen.

    Klem Silje

    SvarSlett