onsdag 14. april 2010

Herlig vårdag og nytt i gangen:)




Vi er heldige å har fått enda en nydelig dag her i verdens beste by og jeg har hatt kaffe besøk av en venninne. Det var faktisk så varmt i solen at vi kunne nyte den ute på terassen ved Kafe bordet (som snart skal få et strøk maling etter lengre diskusjoner med herren i huset)

Det nye som har skjedd innenhus er at lille engel er blitt så stor at hun har fått sin egen plass rundt spisebordet:) 
Det var derfor en spisestol for mye. Denne ble plassert ut i gangen med en herlig teppe og monogram pute på. Og vips fikk mor litt pynt der også:)


Jeg har endelig funnet plass til denne søte knaggen som jeg ikke har klart å plassere. Den henger nå utenfor, rett ved inngangsdøren, under tak, slik at vi kan henge arbeidsklær der etter å vært ute i hagen å arbeidet. Detter kan i vertfall komme godt med nå når vi skal grave opp halve hagen og styr mye på der ute. Mor er nemlig ikke så begeistret for klær full av jord som drages inni huset i tide og utide!



Over er bare et vår bilde fra kjøkkenet, en eføy avlegger som jeg rev med meg på tur i går.
 Håper den kan vokse seg stor og fin når jeg omsider kan få plant i hagen etter renovering:)

Ønsker alle en strålende dag videre
Klem Ingvild

1 kommentar:

  1. gleder meg til å besøke deg igjen, skjer jo så masse nytt der nå :)))

    ha en fin dag vennen
    klem

    SvarSlett