tirsdag 13. april 2010

Dere vil ikke tro hvor heldig jeg har vært i dag....


I dag har jeg vært så utrolig heldig! Min "ste" svigerinne (om man kan si det nå i disse modernefamilie tider) skulle til sin onkel og tante som skal flytte fra et kjempe nydelig stort hus i et finere strøk. En del av deres flotte møbler får de ikke med seg videre da de skal flytte inn i noe mindre. Og disse skulle derfor deles ut til familie og loppemarked. 
Loppesnikis som jeg er fikk jeg jeg derfor et eksklusivt innblikk i  hva disse søte menneskene skulle kvitte seg med. 
Jeg kom i dag hjem med en nydelig talerkenhylle (det var jo akkurat det jeg ønsket meg og alt)!!!

Så nå er det bare til å vente på at alle i familien har plukket ut det de øsnker seg og så se hvilke møbler som eventuellt er klar for å gå til loppis og rappe de beste sakene før de forsvinner videre:)

Tenk at det går ann å være så heldig!
 Og jeg må si det igjen, Tusen takk kjære Benedicte for at du tenkte på meg:)

Tallerkenhyllen skal vaskes og stelles i morgen om jeg rekker, så skal det komme bilde:)

Ønsker dere alle en riktig fin kveld..

Klem Ingvild

1 kommentar:

  1. Ja, man kan være heldig med kontakter og få tak i nye, gamle ting. :)

    SvarSlett