torsdag 22. april 2010

FØR bilder fra hagen


Jeg har jo sagt at jeg skulle legge ut bilder av hagen før vi begynte på renoveringen- noe jeg angret på når jeg så bildene. Det ser jo strengt tatt ikke ut her, men jeg skal forklare dere hva planen er og forhåpentligvis blir det noen lekre ETTER bilder om ikke så alt for lenge (men jeg har på følelsen at dette kommer til å ta uendelig lang tid).

(ødelegger harmnien på siden min gjør disse bildene og;) men men... )

Midt i bildet står selvfølgelig hagebordet som ikke er behandlet enda, så det ser heller ikke ut:( *flau*
Alt gresse/jord skal graves vekk helt inn til buskene. Der skal det komme en mur for å holde oppe veien. Nedenfor skal det planeres ut sli at det blir lik høyde som plattingen, og legges platting selvsagt. 
Det som ser ut som en steinrøys til høyre er litt bed laget av steiner og trappen vår. 


Steinrøysen til venstre skal mures inn slik at det ser litt bedre ut og blir et jevnt plattå øverst ved trappen. Trappen skal utbedrs og steinrøysen til høyre skal vekk og det skal gjøres tilsvarende som resten av hagen. Altså lages mur helt langs buskene og platting på bakken. Der er planen og laget et skjul eller eller lignende til å  ha sykler og slikt utstyr.


Rett bak ordet kommer det forhåpentligvis en stor bod.
Så har jo mor mange andre ideer som bare hun liker da, så vi får se hva det blir til. Men jeg har jo veldig lyst å lure inn et slags sommerkjøkken  i sammenheng med bode. 
Det  ble kanskje ikke så lett å forstå helt hva planen er her, jeg er ikke så flink å forklare. Men det kommer oppdateringer underveis:)




Her har de to barna fått leketøyet på plass i hagen.. åå guuuud så de koser seg:)
Så her skal det graves alt som graves kan..

Ha en super dag
Klem Ingvild


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar