søndag 7. februar 2010

Søndags kveld uten sofa...


Ja som sagt er vi sofaløs og ingen ting er kjedeligere enn å ligge på en madrass forran tv. Det er ubehagelig, vondt og frustrerende. Så jeg koser meg med spisebordet forran macèn min. Da faller jeg støtt og stadig innom farlige nettbutikker hvor nesten alt frister. Jeg er så utrolig klar for litt friske farger og vår nå at jeg har lyst på noe nytt innendørs mens jeg venter på at de 115 m med snø som ligge rutenfor huset vår forsvinner.




Det som ligger på ønskelisten er for tiden servise fra Green gate, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilke...

Jeg er veldig glad i både prikker og blomster..


Begge disse hadde jo passet ypperlig inn i det nye vitrineskapet som jeg holder på å pusse opp. Kanskje jeg kan gå til innkjøp av litt assorterte kopper fra Green gate? Er jo litt fargerikt det og da?

Så når det endelig kommer sommer og jeg skal innvitere hele familien på kaffe slaberas i hagen kan jeg dekke opp med litt diverse kopper? I drømmene mine ser det vertfall nydelig ut...



(Alle bilder er hentet fra:mollegaarden.dk/)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar