fredag 19. februar 2010

Å du søte kaffekoppen min....

Slik endte handleturen :) Å mine fine nye kopper, var de ikke søte?
Må si at kaffen ble ekstra god når jeg drakk den fra disse koppene altså!

Men det var en farlig handletur kan man si, for det var jo en million andre ting som jeg også skulle hatt, som for eksempel en isblå Chill Norway kjolen til store engelen og selvfølgelig mange andre deler av Green Gate servisene.

Jeg klarte heller ikke å styre unna noen søte bokser i metall, men de skal få sitt innhold på plass etter en tur i oppvaskemaskinen.

Men mon tro hva spennende jeg kan fylle de med? Kanskje smykker? Om jeg hadde klart å pakke vekk noe nipsnaps fra soverommet og badet vet jeg min kjære hadde blitt veldig glad!

God helg til alle sammen...

3 kommentarer:

  1. Heia
    Skapet kostet kr 2850,-
    Det ble solgt må i kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ eg og vil ha sånne kopper! De er bare så fine! Hmmm.... ser for meg shoppingtur når lønnen kommer inn gitt! :) gliis

    SvarSlett
  3. ja fargen er bare så skjønn - har lyst på en prinsesse kjæreste til den hehe!

    Huff - foreningen for oss husmødre som bruker halve permisjonstiden i ventekø på barneklinikken! jEi!

    Ha en fin kveld vennen - slapp unna mer antibiotika men til gjengjeld mistenker de astma på begge! Du vet - astma fra meg og allergi fra mr.t! nice!

    Klemme på :)

    SvarSlett