lørdag 20. februar 2010

Rolige søndag...

Jeg klarte selvfølgelig ikke å styre unna disse boksene fra green gate når jeg var på handling på fredag. Dette er som dere sikkert vet 3 bokser i lik design. Den største er blå med hvite prikker, den mellomste grønn og så er det denne i rosa som er den minste. 
Jeg tenkte at begge englene skulle få hvert sitt sett slik at de kunne ha til dill på barnerommet og de to minste er faktisk ypperlig til flotte matbokser til barnehagen.

Ja i dag er det søndag, og søndager kan ofte bli litt lange og kjedelige om det er lite som skjer. Vertfall når dagen begynne rkl 06.00 !!
Så vi sitter å pønsker på  hva vi kan finne på. Det må helst være inne siden å komme seg ut med vog er bare styr og du kan være sikker på at når vi har vært ute i 5 min så nekter eldste man å gå, og å bære en på nesten 3 år og trille en vogn blir mer stry en kjekt. Så når været er som det er og mannen er vekke får det bli innendørs aktiviteter. Så om noen har forslag er det bare til å komme med de:)


Akkurat nå går det i klesvask. Og da må jeg jo bare vise de fine boksene til vaskepulver jeg har funnet. Var de ikke flott? Jeg er vertfall veldig begeistret:) Badet vår oppe er nemlig kobinasjon gjeste bad og vaskerom, så da er det greit å ha vaskepulvere i litt finere pakkning en store fargerike omo pakker stående rundt alle veier. Og tøymykneren har jeg på gamle glassmelkeflasker.

Så det blir vel husvask og stelling til min kjære kommer hjem som blir dagens aktivitet. Men det liker nå store englen og, frem med vaske kluten da er vi i vårt ess. He he... 

Håper dere andre har en flott søndag---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar