tirsdag 9. februar 2010

oppussing av Vitrineskap del 2

Slik ser vitrineskapet ut etter ett strøk med grunning. Dørene har jeg ikke begynt på enda, men regner med å få tatt de i Kveld, så målet er at skapet er ferdig til helgen.
Jeg skal nemlig på husmorferie til hovedstaden og da er det alltid deilig at det ser fint ut når jeg kommer hjem.

Men jeg tror skapet kommer til å bli skikkelig fint når det er ferdig, og enda finere om jeg hadde hatt de lyseblå koppene fra green gate med hvite prikker på (som jeg forøvrig har ønsket meg til morsdag på søndag).
Så jeg får vente i spening!

I dag blir det også bollebaking til fastelaven, boller fra fryseren får duge i år. Må bli son når mor ikke er hjemme. Men nam så jeg gleder meg til deilige boller allerede. Blir nok en smaksprøvei dag og...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar