torsdag 25. februar 2010

Englenes dag..

Torsdag og snart helg! Det skal bli godt å være sammen hele familien. Men først venter en tur på i IKEA i dag. Planen er å kjøpe stoff til nye puter i stuen, men det kan jo bli spennende å se hva jeg kommer hjem med!
Det er jo alltid mye annet man skulle hatt. Og burde jeg kanskje tatt en tur innom stoff og stil mens jeg først er på de trakter? Det kan jo fort utvikle seg til en farlig handle tur.

Men ellers er jeg nå kommet i gang med maling igjen av vitrine skap, kjøkken krakk og i dag står tallerkenhyllen for tur. Vi skal ha 30 årsdag til min kjære her neste uke så håper å få alt ferdig til det. Er jo litt kjekt at det ser litt ekstra fin ut her da.

Jeg legger inne et bilde av spisebordet vårt og håper dere kan kommed med forslag. For jeg klarer bare ikke å gjør det fint til ved det bordet.
Planen nå er å henge opp tallerken hyllen der bildene nå henger og ha ett bilde på hver side av den, men hva tror dere? Jeg ønsker veldig å tapetsere den veggen bak og men har kjøpe stopp fra min mann akkurat nå, så det får venet :(
Tar i mot alle forslag med stor takknemlighet!

Ha en fortsatt fin torsdag.
Klem fra Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar