søndag 7. februar 2010

Fordeler og ulemper med finn.no


Ja da er dagen kommet hvor sofaen vår blir hentet. Det begynte litt son impulst at vi lå ut sofaen på finn bare for å se om vi kunne få noen lapper for den, og det viste seg at det kunne vi. Men plutselig satt vi her uten sofa da.. hva skal vi gjøre da, med to små mer eller mindre syke barn og en dårlig rygg?? Det skal bli en humoristisk kveld med puter og madrasser på gulevt. Men alt går vel for en kort periode. Men det er dette som er så farlig med finn, man blir så lett revet med og plutslig kan jeg risikere at halve huset er solgt eller at noe man langt i fra trengte er kjøpt inn. Men det er jo det som er litt morsomt med det også;) Man vet aldri hva man finner og som oftest for en billig penge og så er man litt miljøvennlig på samme tid.

Men i morgen bærer det ut på ikea for innkjøp av en ny. Det er blir en ektorp denne gangen og med hjørnesofaen i beig blir byttet ut med 3+2 i svart.
Ja svart.. hm.. er jo egentlig en mer hvit-dus grønn jente jeg da, men tror det kan bli fint med kontraster. Alle møblene våre ellers er svart eller hvit, så tror de vil passe godt inn.
Drømmen er å få malt gulvet hvitt og, men det er ikke så lett å få igjennom;) Sofaen kommer mer i sitt rette element om gulvet er hvitt men er jeg da, så vi får se om det lar seg trumfe igjennom med tiden!.

Det som hører med til ny sofa er jo selvsagt nye puter, men da jeg har fått innkjøpsforbud på nye puter får jeg være kreativ og dra ut på stoff og stil og heller kjøpe nytt stoff og sy nye trekk i stede. Men hvilke farger skal det gå i? Er veldig gla i striper og ruter så kanskje det blir noe slikt... Men jeg kommer skjeldent hjem med det som var planen etter å ha vært på stoff og stil, så vi får vel bare vente å se hva jeg ender opp med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar