lørdag 6. februar 2010

Interiør prosjekt for februar..

Da har jeg fått i hus det lenge etterlenngtede vitrineskapet som jeg skal ha i stuen med nydelig kaffeservise i. Kaffeserviset er et som min mor og far har samlet på sammen som jeg nå har fått arvet, og jeg gleder meg veldig til å få ta det i bruk.
Det gjenstår bare litt maling og skiftng av håndtak så er det gamle furuskapet helt som nytt :)
En av mine store lidenskaper er å bruke gamle litt forfalte gjenstander og fikse litt på de med maling ol. så blir de enda finere og enda mer interessang.
Det betyr mye for meg at tingene i mitt hjem har sin historie og sine minner.
Jeg er derfor veldig gla i loppemarket og gleder meg til vi kommer litt mer ut på våren og alle arangere loppemarked.
Send meg gjerne tips om noen for dere som vet om noen i Bergens by.



Bilder av prosjektet kommer snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar