tirsdag 23. februar 2010

Ommøblering i stuebordet..

Jeg har funnet frem gammelt arvegods og prøvde å finne en fin og naturlig måte å vise fram det flotte sølvtøyet blandt annet som jeg har etter min mormor. Så nå ligger de på utstilling i det flotte stuebordet mitt.

Koppene fra Figgjio hadde meg og min søster hos mormor og morfar og vi fikk drikke kakao av disse hver gang vi var på besøk.



Det er kjekt å ha disse fremme slik at jeg hele tiden blir minnet på de kjekke besøkene vi hadde der og hvor godt å trygt det var å være hos mormor og morfar. Det er veldig viktig for meg å ta vare på slike minner og jeg blir velidg opphengt i ting som minner meg om tider som er forbi, og klarer neste ikke kaste noen ting som minner meg om noe eller noen jeg er gla i til min mans forargelse. Men slik er det, det er viktig med tings historie spør du meg!


(De venter på sin plass i vitrineskapet som aldri blir ferdig!)

2 kommentarer:

  1. hei hei! Så fint du har ordnet! Der var det mange skatter gitt!

    Arh får ikkje blogget i dag, vil ikke laste opp eller noe! Akk ja! Får gjøre noe mer fornuftig da. (hva er mer fornuftig enn blogging)

    og du, den pulten var bare så fin! MISUNNELIG!

    Vi får ta oss en date snart - må bare se å få bukt med snøen - i dont like!

    Suss pådu

    SvarSlett