lørdag 20. februar 2010

Her er resultatet av jente helgen :)



Slik ser altså det endelige resultatet ut! Prinsesse smykker til eldste engelen :)
Var de ikke søte? Det er altså til venstre en eksklusiv muffins, så kommer en flott blomst som mor bestillte og sist men ikke minst kommer altså prinsessekronen som man kan ha rundt halsen! Er det ikke bare fantastisk hvor søtt litt perler og en en god ide kan bli?

Men jeg kan altså ikke skryte på meg dette. Det er nok det kreative besøket vi hadde i går og store engels som kom på denne ideen. For tanken har aldri sl
ått meg at man kan lage smykker på denne måte (jeg er vis alt for mye inni boksen når det gjelder perler).

Men det ble jo bare et såå søtt nytt tilbehør til prinsessen min som bare eeeeelsker de:)
De kommer nok til å bli brukt i tide og utide.

Min favoritt er denne muffinsen, syntes den ble bare helt nydelig flott:)

1 kommentar:

  1. Så fine smykker dere har laget! Blir jo helt misunnelig!

    Bordet var del av en salong - spurte om jeg kunne få kjøpe kun bordet! Og det fikk jeg! Skal male beina hvite og kjøpe ny knott! Må gi 800kr for det - men om jeg skulle kjøpt en likens i butikken måtte jeg ut med 3-4000 :) Og dette var jo nydelig!!!!

    Vi ringes senere! Åpen hall på oss nå kl 10.30 :)

    SvarSlett