lørdag 12. juni 2010

Super hageløsning...


I går fikk jeg endelig lest ferdig det herlige Bolig Pluss som dumpet fint ned i postkassenmin for noen dager siden.
Jeg finner stortsett alltid mye inspirerende i det bladet, og i går var ingen unntak.


Det er nok ikke så lett å se hva jeg mener da det er tatt bilde av bladet.
Men dette var bare en helt super løsning spør du meg.
Og for oss som bygger og styrer i begge hagene i år leter jeg hele tiden etter nye og gode løsninger på hvordan det skal bli finest på hvert av "sitte områdene".
Her har de bare brukt terrase plater, slike firkantete som man kan kjøpt ferdig.
Disse er satt sammen og vips så har man to stoler med et bord.

Jeg ser for meg å utvide denne løsningen og lage en slags hjørne sofa av disse på nedsiden av huset når man en gang om leeenge blir ferdig.
På nedsiden av huset , hvor jeg tenker å ha denne sofaen, skal det bli ungene sitt leke området.
Det er lite sol der som sitteplassen blir, så det er begrenset hvor mye tid man kommer til å tilbringe der.
Men det kan være veldig greit å ha et sted å sitte og kose seg mens man følger med hva ungene  driver med.
Men samtidig trenger det ikke å være super komfortabelt der som man oppholder seg så lite. Men med mange puter blir det nok mykt og koselig!

Ønsker dere alle en riktig god helg
Her er det grått og regn, men er deilig vært å være ute å leke i
om man bare kler seg godt.
Så nå stikker vi av gårde på lekeplassen...


Klem Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar