onsdag 16. juni 2010

Gulvet

Tusen takk for alle gode råd:)
Nå gjenstår bare den siste overtalingen av min kjære,  for han er nemlig ikke like begeistret for hvite gulv.
Men tror det skal la seg gjøre;)
Men NÅR??
Vi har jo 100 prosjekter på gang og hage arbeidet som min kjære holder på med tar jo mye lengre tid enn forventet, da underlaget ikke var jord men kampesteiner og fjell.
grrr..
Men sprengningsarbeidet er nå ferdig og vi venter bare på en lastebil som skal komme å kjøre alt vekk.
Men kanskje i august kan jeg ta gulvet, hadde vært kjekt å hatt det klart til lille engel sin bursdag i september.
Jeg har det som mål i hvert fall.
Sende vekk mann og barn en helg så blir mor hjemme og pusser og maler:)
Litt rødvin og god musik så går det nokk i en fei..


Men det er nå litt andre små prosjekter på gang her for meg og, selv om det er liten tid.
Så det kommer bilder litt senere i dag:)

Nå er jeg hjemme alene en liten time, så skal nyyyte de
Ha en strålende dag

Klem Ingvild

3 kommentarer:

  1. heisann skal selge de i butikken min :)

    SvarSlett
  2. Hei
    Fant bloggen din via en annen blogger og tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor... Syns du hadde en kjempe koselig blogg, så her la jeg meg til som følger. Ta gjerne en titt innom meg også. Ha en fin dag. Hilsen Mette

    SvarSlett
  3. Du får prøve deg med god mat, fotball på TV og en kald pils, og slik i forbifarten si at : "Skal vi ikke male gulvene kjære.." så bare mumler han: "Joo....." litt fraværende fordi han følger med på fotballen, og da...da har du fått svaret du vil ha...ikke sant...HA HA HA...masse lykke til iallefall!

    SvarSlett