fredag 18. juni 2010

Prosjekt engledekor


Her kommer bildene fra gårsdagens prosjekt.
Dette er en hylle og stol som skal stå på det lille engelrom. 
Begge er resultat av årets loppisraid.
Fargen ble ikke helt som forventet, men håper den blir fin til slutt.


Siden mor ikke orket ut å kjøpe mer grunning blir det x antall strøk med maling 
før herlighetene blir ferdig...
Men jeg satser på at det blir fint til slutt:)
Dere skal få se bilder når de er helt klar og komt til sin rett på engle rommet.


I morges kjørte min snille kjæreste igjen langt av sted for å sanke inn noen funn fra finn.no

Jeg fant akkurat den kommoden jeg har letet etter (for dere som har lest og husker har jeg letet etter en slik som store engel har på rommet sitt som jeg har arvet av min mormor, slik at lille engel får en lik).

Så om det bare kunne slutte å regne så kunne jeg kommet i gang og malt den.
Men jeg er veldig usikker på hvilke farge jeg skal ta.
Planen var å male i samme farge som tingene over her, men jeg er som sagt ikke sikker på hva jeg syntes om den enda.
Kanskje jeg skal vente til jeg får tingene på plass på barnerommet før jeg avgjør hvilke dom fargen skal få.

Nå er det helg, men her blir det bare hage jobbing  for alle mannfolk som ikke kom på en god unnskyldning for å slippe unna;)

Men mor skal kose seg med englene og se på kongelig bryllup!!! 

Ønsker dere alle en riktig god helg

Klem fra Ingvild

3 kommentarer:

  1. Er det ikke gøy med Finn funn? Maler som en helt her jeg også! Thi, hi...

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  2. ah så herlig farge da

    gleder meg til å se!

    :9 god helg søta, miss u

    SvarSlett
  3. Det ser jo så flott ut!! Det er herlig med sånne funn - og ekstra kjekt å sette sitt preg på det med maling... Blir sikkert kjempefint på lille englerom!

    God helg!

    SvarSlett