søndag 13. juni 2010

Litt lørdags shopping...


I går var en grå dag, så mor trengte å piffe dagen litt opp.

Men det er litt lite å finne på med minsten i barnevogn når det regner, så mor måtte bare rett
innom KID en tur.

Jeg hadde bestemt meg at sammen med Danmarksturen og lexington espadrillosene måte jeg nesten ha det nydelige badelakenet fra kidd i maritim stil. 
Hver dame med respekt for seg selv må ha en nydelig og matchende badelaken, eller hva??

Det er et flott mørkeblått anker på hele lakenet og dekorert med noen røde striper i hver ende.
NYDELIG

Jeg har lettt etter en stor kurv til leker som jeg skulle ha på lille engel sitt rom, helst lik store søsteren sin, jeg fant en som er i likt materiale bare at den er rund.
(den dere ser bak badelakenet)

Så nå er mor fornøyd og gleder seg enda mer til strand ferien i Danmark 
og til å lage det finere til hos lille engel som enda ikke har fått det skikkelig på rommet sitt,



1 kommentar:

  1. Guuud så flott og matchende du kommer til å være på ferietur da! Her er det mer sånn, shit har jeg en bikini som ikke er solbleket og et håndkle uten hårfargeflekker...;-)

    Herlige sko under! Så de hadde åpnet butikk på Lagunen, men fikk ikke tid til å kikke innom siden minstejenten ikke akkurat synes det er stas å være i butikker!

    Fiiin søndag videre!

    SvarSlett