søndag 6. juni 2010

Endelig mandag....


Da var helgen over og samtlige bursdagsbesøk er overstått.
På lørdag var vi så heldig med været at vi fikk ha besøket ut på terrassen i byggerotet.
Så mange av bildene er forrurenset med store stygge maskiner eller utstyr:(

men men store engel var kjempe fornøyd med dagen og alle gjestene koste seg!

Dere er sikkert lei disse bursdags/kake bildene. Det er de siste, jeg lover;)




Uten å høres helt grusom ut så må jeg si at det er ganske deilig med mandager og. Da forlater hvertfall 2 mennesker huset og mor får vasket og ordnet litt.
Kl er nå 07.08 og allerede er stuen vasket, opppvaskemaskinen tømt og fyldt på ny, kjøkkenet ser innbydende ut igjen og kaffen er kommet i favorittkoppen!
Jeg blogger litt mens store engel ser barnetv og lille engel koser seg med noen leker.


Det skal bli spennende å se hvordan dette skal gå fra neset uke, da er nemlig min kjære gått på ferie og skal være hjemme til ut i slutten av SEPTEMBER!!
Dette kan klart by på problemer men masse koselig familie tid og da hi hi!!

Men det skal bli andre husmorsboller fra neste uke skal jeg si dere, så jeg føler kanskje en husmorstreik på gang!

Men vi får se hvordan det utvikler seg---

Hi hi som dere sikkert skjønner er det en litt frustrert husmor som skriver i dag--
Jeg tror jeg får vaske det av meg...

Men ønsker dere andre en riktig god uke:)

Klem frustrert frue

2 kommentarer:

  1. Ha ha...jeg skjønner deg godt jeg, jeg må også ha litt tid for meg selv, og nyter de timene om morgene uten mas.....

    SvarSlett
  2. Hehe.. forstår deg godt jeg! Det er utrolig deilig å ha litt tid for seg selv.
    får håpe det blir masse familiekos & lite problemer.
    Ha en vidre fin mandag.
    Klem fra Christina

    SvarSlett