søndag 20. juni 2010

Det store Green Gate valget!!!


Da er den store avgjørelsen tatt og valget falt på det nydelige blå serviset med hvite prikker:)

Problemstillingen har vært følgende:
Jeg ville ha et kaffe/frokost uhøytidelig servis i Green Gate, og da disse koppene med hank. Jeg ville i denne sammenheng ha alle i lik mønster i motsetting til koppene ute hank hvor jeg har litt av hvert.
Men jeg står mellom flere stiler i hjemmet mitt for tiden og syntes derfor det var vanskelig å finne et som passet til de begge.
Resten av servisene mine går i den romantiske stilen, men den siste tiden har jeg byttet mer og mer ut med den maritime stilen.
Altså var denne lyseblå herligheten en perfekt løsning da dette går både til søtt rosa og til mørkeblått og rødt!
Så i går fikke jeg spandert av min kjære det første kurveen til serviset som forhåpentligvis kommer til å ende på 12 stk.

Føler det blir mye Green Gate med hjem i bilden fra ferien i Danmark;)
(som forøvrig bare er 2 uker til.. joho..)

Det er fortsatt det  i Kongelige bryllup som er tema i heimen. 
Jeg er ikke helt i slaget etter å ha trukket enda en visdomsgjeksel og en god forkjølelse, så da passer det best å holde seg inne forran tv.


Ønsker dere alle en fredelig søndag.
Klem Ingvild

1 kommentar:

  1. Hei du.:-) takk for hyggelig hilsen hos meg.:-)
    Koselig det var hos deg.:-) herlig header.:-) brikken med stjerner har også jeg noen av .:-)
    Grattis med valg av service.:-)

    Ha en fin dag.:-)

    SvarSlett