onsdag 12. mai 2010

Søte detaljer gir søte dager?


Det gjør vertfall ikke ting verre å være omringet av herlige farger og gjenstander.
Det ser ut som jeg blir gressenke  på 17 mai likevell, noe jeg liker dårlig!
Og enda dårligere liker jeg at de vingler frem og tilbake fra minutt til minutt:(

Men men slik er det nå bare..
Jeg og englebarna skal nå blåse i fløyter, spise is og rope HURRA!


I dag har jeg bare tatt litt bilder av behagelige og beroligende gjenstander som gjør at det er grunn til å smile litt like vell.


Det jeg prøver å si er vel egentlig at jeg er veldig gla for at jeg kan finne ro i slike små ting. 
Komme i godt humør bare av å finne frem et nytt stearin lys, flytte på et bilde eller ommøblere hele stuen;)

Planen er å overaske min kjære om han reiser vekk med en ny vri i engelehjmmet. 
Men hysj hysj... 
Jeg skal holde dere oppdatert på det om jeg finner tid til å gjennomføre det.

Ønsker alle en strålende dag
Klem Ingvild


2 kommentarer:

  1. Hei Ingvild! :) Så fin blogg du har! Trist å vere åleine på 17.mai, men du får kose deg med barna dine! Fine bilder du viser!

    Ha ein fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. flotte ting og bilder du viser:)
    tusen takk for korselig kommentar på bloggen min.setter utrolig stor pris på disse søte kommentarene,de gir glød til å blogge videre.ha en flotters langhelg.klemmer til deg fra meg:)

    SvarSlett