søndag 9. mai 2010

Engle Land!




I helgen har det vært oppholdsforbud rundt huset vårt;)
Det vil si at min kjære har holdt på å grave døgnet rund slik at han får  gjort litt i hagen før han gjør meg til gressenke i morgen:(
(og blir borte til over 17 mai:( snufs)

Så derfor tok meg og engle barna turen ut på familiens land sted. 






Det er en herlig gammel gård som jeg er veldig glad i og har utrolig mange kjære minner fra.
Huset er fyldt med flotte møbler og skatter. Mangen av de laget av min kjære Farfar.


Under er er det bilde av hønsehuset og redskapshuset. I den ene dele på redskapshuset ligger "butikken". Der lekte min generasjon når vi var små. Og mye spennende har skjedd der skal jeg fortelle dere;)
Men nå er det på tide at den nyeste garde får ta over, så litt oppgradering vil forhåpentligvis skje i sommer. 


Bildet her er fra farmor sin spisestue. Der var det alltid plass rundt bordet og herlige måltider.


Det å være på landet betyr for meg og gamle klær som er spennende å kle seg ut i, eller ha på seg farfar sin regnfrakk når man en sen kveld skal å fiske.


Vi gledere oss til en forhåpentligvis fin sesong der i sommer.
Når vi har gjort mer klart for sommer skal dere få flere biler:)



I morges våknet vi opp til SNØ????

Det må jo være noe gale??
Nei dette finner jeg meg ikke i og akter å holde meg inne til solen er framme igjen!

Ønsker alle en flott uke
klem Ingvild

3 kommentarer:

  1. Hei Ingvild :-)

    For et nydelig landsted dere har :-) Det er alltid så deilig og kunne reise bort litt!

    Du har vunnet giveawayen inne hos meg :-))
    Om du sender meg adressen din på mail, så kan jeg sende gaven til deg :-)

    Ha en flott uke :-)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  2. Da skriver jeg mailadressen min her :-)

    janickefuruhaug@gmail.com

    klem fra Janicke

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig plass! Kan tenke meg at dagene nytes her! :)

    Alt jeg har brukt har jeg kjøpt på Panduro, rammene også! Må snart en tur innom igjen for å få kjøpt meg noen flere småprosjekter :)

    Ha en fin kveld!
    Klemmer

    SvarSlett