søndag 2. mai 2010

Mitt nye kupp er endelig i hus...


(bildet er fra finn.no)
I dag har min kjære kjørt land og strand for å hente det nye spisebordt vårt:)
Han er så snill som gidder å kjøre rundt alle veier for å hente ting den gale kjæresten hans finner på finn.no;)
Det er sikkert flere av dere som kjenner igjen det..

Men nå er det altså i hus og jeg ser nå at det er enda finere enn på bildet så jeg er helt i ekstase. Men det stor spørsmålet er: "skal jeg male det hvitt eller beholde det i svart?"
hva tror dere? 
For det var i utgangspunktet å male det hvitt som var planen, men når jeg fikk det hjem i stuen ble jeg så usikker. Det hører med til historien at jeg skal trekke omm spisestue stolene i et svart og hvit stripet stoff (brede striper).

Så alle sammen, hva ville dere gjort?

kan ligg ut flere bilder av det i morgen om dere trenger bedre bilder for å danne dere en mening om det...

Håper dere kan komme med noen gode råd:)

Ønsker alle en strålende Søndag
(her er det bare feber, tenner og hylig 24 t idøgnet!!!)

Klem Ingvild

4 kommentarer:

  1. Mannen her i huset må også reise land og trand etter det jeg har funnet :-) snille de er.
    Spisestuen var kjempefin, men nå er jeg så lei sort så jeg hadde nok malt den. Hadde blitt fin med sorte og hvite striper. Men du kan jo se på det noen dager før du bestemmer deg. Er så kjedelig og angre.

    Lykke til med valget!

    Ingunn

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Hehe, mannen har foreløpig hentet en kommode for meg ;))

    Jeg hadde ikke vært i tvil om å male det hvitt. Og så ville jeg pusset det av i kantene slik at det ble litt mer shabby. Men det er min mening ;o)

    Lykke til med valget :)

    SvarSlett
  3. hei min venn! hehe... endelig i hus - thomas var på ågotnes i dag (igjen...) hehe.. jeg har kjøpt igjen hehe!

    Veldig usikker på spisestuen altså. Jeg tror kanskje jeg ville malt den - men har jo ikke sett den live da. Ang trekk av stolene så var det en som sa til meg at det ikke er lett å trekke om i mønster, du ser nemlig skjevheter så mye bedre, men jeg vet ikke om det er d altså!!

    fikk du solgt den andre? kleeeeeeeem

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Så flott spisestue du har fått i hus!! Tror jammen jeg har like stoler som deg..
    Synes svart-fargen og kontrasten var tøff! Man kan jo matche med kurv-produkter, beige, hvitt og brunt til!

    mvh bergfrua

    SvarSlett