torsdag 6. mai 2010

Engle dag:)


Det har ikke blitt så mye interiør de siste dagen da det har vært høyt tempo på andre ting og hagearbeid som pågår for fullt (jeg sitter selvfølgelig inne å hekler og ser på at mannfolka jobber da;) ).

Så i går dro meg og engle barna på byn og koste oss. Var på kafe og bare nøt det å kunn gjøre noe slikt midt i uken. Vekk fra alt hverdags mas og kjas!
Dora truser (for dere med barn vet dere nok hvor popp det er) ble også kjøpt inn til 
"slutte med bleien prosessen".
Spørs om det fugerer men...

Satser på mer interiør inspirasjon om litt, men det som fenger mest akkurat nå fortiden er faktsik heklingen. Så her hekles det til den store gullmedaljen! Jeg skal klare ett sengeteppe om det nå er til grindseng eller vanlig seng!



Men nå er det helg (nesten vertfall, ikke det at det er så stor forskjeld for meg sm er hjemme) og da skal vi bare være sammen alle og dra litt rundt på besøker slik at mannen får "grave fred" i hagen!


Ønsker alle en riktig flott helg
Nyt solen (for de sm har det) og livet
Husk vi lever bare en gang...

Klem Ingvild

1 kommentar:

  1. Hurra for besøk! Sees imorra ;))))) gleder oss. Jeg tenkte å smelle sammen noen boller til lunsj;)

    Ah! samtidig i byen - jaja, var ikkje å så på dora trusen jeg dah! hihi

    ha en fin dag

    klemklem

    SvarSlett