lørdag 29. mai 2010

Englemor reiser til paradiset


I dag drar meg og lille engel på hytte tur eller ut til paradiset som jeg tidligere har beskrevet det som:)
Bilder fra paradiset kan du se her
Det er noen venner av oss som hører til der så vi er bare med på besøk:)
Å heldig er vi som får lov til det!

jeg har pakket god vin, god mat og mange herlige interiørblader som jeg sikkert ikke får tid til å lese siden vi skal drikke all den gode drikken og spise all den gode maten og drømme om ferien vår til Danmark om en måneds tid:)

Å så deilig det skal bli med en stue forandring

Ønsker alle en riktig god helg 

Klem fra Ingvild

2 kommentarer:

  1. Hei hei :)

    Håper dere får det kjempe kos :) Det så iallefall koselig ut :)

    Ønsker deg en herlig lørdag :)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Det hørtes deilig ut med en liten stueforandring;-) Alltid deilig å komme bort litt synes jeg, og det rare er at det er jo veldig godt å komme hjem igjen også!

    Kos dere, håper du får tid til både blader og vin;-)

    Ps: LIKER puten din!

    SvarSlett