fredag 28. mai 2010

del 2 av resirkulering i Englehjemmet


Da har jeg tatt litt flere bilder av resirkulerte gjenstander i Englehjemmet.
Takk for alle koselige kommentarer, det er kjekt at dere likte de søte barnematglassene som ble til telysholdere:)

Over her er et gammelt syltetøyglass hentet fra landstedet vårt. Jeg har bare brukt en ståltråd og tredd perler på, og vips var den en søt lykt.



Nå som jeg har vært alene med ungene må jeg innrømme at det blir litt kjøttkaker på boks stil her hjemme, og det også skaper en del avfall. 
Men neida ingen ting går  i bosset her til min kjæres fortvilelse;)
Men denne kjøttkakeboksen ble plutselig en fin oppbevaring for det nye sommerbestikket 
som jeg skal bruke ute til hagebestikk om det noen gang blir sommer i denne byen:)
(bestikk kjøpt på Home & Cottage)
Syntes det ble søtt jeg...


Dette er forsovidt ikke resirkulering da men...
Hvite små kubbelys dekorert med nydelige servietter fra tinekhome

Nå har min kjære blitt syk og er sendt hjem fra jobb så skal snart stille opp som vellkomskommite på flyplassen:)
Skal bli godt å få han hjem igjen...

Ønsker alle en flott dag
klem Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar