fredag 21. mai 2010

Sommerlig herlig


I dag har det vært skikkelig sommer her og litt nyting i solen ble det tross forkjølete barn.
Og to nye Green Gate kopper ble og med hjem etter en kort butikkrunde.

Jeg bare furgudere disse nydelige koppene. Og tro det eller ei, spesielt i rødt!
Jeg har jo fortalt før at røde ting er noe som ikke kommer inn i huset mitt. Ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi jeg ikke får det til å passe inn. Men det har skjedd en drastisk forandring her hjemme i det siste. Litt bevis og litt har bare sneket seg inn på meg.
Så stilen min har blitt litt mer røff kontrastfylt.
Jeg syntes det er veldig spennende og se de små tingene som forandrer seg..


Noen gode jordbær har meg og englebarna kost oss med i dag. Og stakkar den store engelen er full i feber og ligger godt i sengen sin og forhåpentligvis sover det av seg, så hun slipper å ligge der resten av helgen:(

Nå skal mor slappe litt av med noe godt i glasset.
Ønsker alle en flott start på Pinsen

Klem Ingvild

2 kommentarer:

  1. Så gøy når man begynner og falle for noe nytt, og endrer stilen litt :) Green gate har så utrolig masse fint!

    Ha en flott pinsehelg, og god bedring til den store lille! :o)
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Kjekt når man endrer seg litt stilmessig, jeg har lenge vært veldig minimalistisk men nå er det mer pynt i heimen;-) Og jammen er det morro! (selv om mannen mener det er mer ting i veien nå..)

    Stilige kopper! Jeg har hatt en rød periode for noen år siden, og har litt av hvert i rødt, kanskje jeg bør ned i kjelleren å hente opp litt?!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett