tirsdag 3. august 2010

Søte drømmer..


Nå er nok sommeren forbi og jeg er innstilt på høst.-
Men drømmen om den herlige sommeren i herlige omgivelser ligger forsatt å spirer langt der inne
Vi holder på med stor renovering i hagen, så planlegging og drømming om hvordan det skal bli til slutt og hvor lekkert alt blir til neste år er bare herlig å tenke på.


Se alle disse fine inspirasjons bildene av både ute og inne møblene.
Bilder er hentet fra slettvoll.no


Jeg ønsker meg veldig en rotting sofa med tilbehør til hagen, det kan være greit å ha både en "spisebord" slik som vi har nå og en sofa til late kvelder med venner?!
Hadde passet veldig godt inn i den relax feelen jeg har lyst å skaper dere ute til slutt.

                                                   Så bare nyt de herlige bildene og ha en fin kveld
                                                                        Klem fra Meg

2 kommentarer:

  1. veldig fine inspirasjonsbilder, jeg holder også på tenke ut hvordan vi skal ha det til neste år, dette året har jeg ikke gjort nioe ute siden vi maler og egentlig har vi ikke brukt så mye tid på terrassen heller. ønsker deg en nydelig onsdag. klem Monica

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder du hadde funnet frem til! Enig i at det føles som om høsten er på vei, men det er jo en flott tid da! Jeg synes det er kjekt jeg, liksom litt sånn ny blyant og nytt viskelær-aktig;-)

    Onsdagsklem!

    SvarSlett