lørdag 28. august 2010

ahaaaaaaaaa


(beklager litt dårlig bilde kvalitet, men syntes dette bildet var såå bra;))

 I dag skal jeg og min søster på A-ha konsert!
Og gjett om jeg gleder meg. Jeg har så utrolig mange gode barndomsminner fra denne musikken.
Så det blir nok mye mimring i kveld hi hi
De fleste minnen er nok med min søster, å så vi har tullet og kost oss med denne musikken.
Min søster var så utrolig forelsket i morten  hi hi
(håper ikke hun blir sinna på meg nå men, jeg må bare dele med dere)
Vi har nemlig et veldig herlig video klipp av henne der pappa prøver å filme henne, men det eneste hun bryr seg om er at morten Harket som hun har plakat av på rommet sitt  kommer med på filmen hi hi...
(oki kanskje litt mer humoristisk for oss som var der men men... og hun var vel bare 6-7 år eller noe. Skulle gjerne vist dere klippet om det var mulig hi hi)
Så herlig!
Nå er musikk vorspiellet begynt mens husvasken pågår.
Å så herlig..

Hva med dere andre,
noen gode minner til denne musikken?

Hadde vært koselig å høre deres historier.

Ønsker alle en super lørdag og spesiellt til dere som skal på konserten, håper været bli bedre ut over dagen.

Klem Ingvild


3 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Det blir sikkert knall gøyt:)
    Heldig dere:)
    Ha en strålende helg!
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. så kjekt:) håper du koste deg masse:)

    SvarSlett
  3. Å ja, jeg har også slike minner, og jeg knøt skinnreimer rundt håndleddene;-)

    Mannen min var på konserten i går, han sa det var helt fantastisk! Tenker du og søsteren din koooste dere!

    Nyt søndagen da!

    SvarSlett