fredag 20. august 2010

Dagen da svart blir til hvitt!

Hurra i dag skal jeg å kjøpe hvite trekk til sofaene våre!
Jeg er så spent på hvilke effekt det vil ha på hele stuen.

Så nå kommer det store spørsmålet; hvilke puter skal de nå dekoreres med??

Hm..
Tror jeg må ta turen innom Home & Cottage på veien og for å se om noe lekkert taler til meg;)
Der er det jo 20 % på alle puter?!


Nå er det helg og jeg nyter de siste dagene av permisjonen. Snart er det tilbake til virkeligheten.
Men i kveld er det bare meg og englebarna som er hjemme,  vi skal kose oss med god mat og sofa kos.
Etter lalle tid skal mor ordne å styre litt i stuen og se om det ender i noe nye løsninger i stuen.

Det er så herlig nå når høsten sniker på og man kan igjen tenne stearinlys om kvelden, regnet som trommer på ruten og trærne som blåser i vinden.
Å som jeg elsker høsten med inne kos.
Herlige tepper og noe varmt i koppen..



Ønsker alle en riktig god helg
Klem Ingvild

3 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli stilig med hvitt sofatrekk! Pynteputer fra Home & Cottage finner du sikkert, gleder meg til å se resultatet:-)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se, gleder meg til å se når du er ferdig.
    Innekos er toppen, hver årstid har sin sjarm.
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Kjempemorsomt med "ny" sofa, det er utrolig lite som skal til før rommet virker helt anderledes. Masse fine puter på Home&Cottage og med salg så var prisen helt grei :-)

    Kos deg siste rest av permisjonen!

    Klem
    Netta

    SvarSlett