tirsdag 3. august 2010

Mine nye familiemedlemmer

(beklager det ble litt mørkt bilde, kommer flere siden)

Jeg har jo helt glemt å introduserer dere for våre nye familiemedlemmer
som ble med oss hjem fra Danmark:)
Fra venstre: Lille engel sin Kanin, den heter Pernille, i midten (babyen), mor sin kanin heter Molly og til høyre, store engel sin kanin, den veksler mellom å hete Pippi og kamomilla;)

De bor litt i sin fine Maileg vogn og litt i verdens vakreste seng fra Smal Stuff.
(Kunne son tenkt meg slik til barna, i stor størrelse selvsagt---)

Planen er å få sydd litt nytt sengetøy til kaninfamilien, så jeg får ta meg sammen å komme i gang.


I København kjøpte jeg en komfyr til den lille familien,
men det er overraskelse til store engel når hun er ferdig med bleien om natten :)


Håper dere alle har en super dag

Klem fra Meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar