fredag 20. august 2010

Da svart ble til hvitt ble det krise i englehjemmet...


Da var de svarte sofaene blitt hvit!
Men det byr tydeligvis på ytterlige problemer.
Og gjett om jeg vil får så flettene flyr når jeg blir nødt for å fortelle min kjære at det ikke ble helt perfekt med hvite sofatrekk like vell...


Nå må nemlig stuen males!
Fargen på veggene er lys beige og det ble ikke så perfekt med hvitt til.
Nå må jeg male stuen i en mørkere farge.
Jeg har malt en vegg bak spisebordet i en farge som heter strå (mener jeg den heter hvertfall).
Planen har hele tiden vært at alt i øverste etg skal males i denne fargen.
Men nå har vi ikke lenger tid til å vente..
Så i morgen må herren i huset stå opp tidlig og passe barna slik at mor kan male hele stuen!
(Dette blir nok ikke så populært da herren er på team building i dag og det innebærer vanligvis mange bruneflasker...)



Så vi får se om ikke mor blir nødt til å vente til søndag med å male stuen i en lekker farge som står til sofaen!
Og hvem vet hva som må gjøres når veggene er malt?!
hysj..

Men nå sover barna og mor skal kose seg med å strikke den siste armen på fana genseren..

Ønsker alle en super helg

Klem Ingvild

6 kommentarer:

  1. Hi, hi - er det ikke utrolig hva en liten justering kan gjøre? Da ser man VIRKELIG alt det andre mann gjerne skulle ha endret på. Jeg malte vinduskarmene hvite her og det resulterte i at vi både måtte ha ny skjenk og ny taklampe på kjøkkenet, for ikke å snakke om alle de nye Green Gate koppene vi måtte ha for å matche skjenken og lampa :-O Du får bruke skikkelig kvinnelist når du skal formidle nyheten om den nye stua ;-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Små forandringer fører ofte til større prosjekter... Hehe! Er det ikke rart? Har fargen strå i spisestua selv og ble storfornøyd. Den er en så fin kontrast mot hvitt synes jeg. Så nå står også resten av stua for tur.
    Lykke til med prosjektet og ha ei fin fin helg

    SvarSlett
  3. Ja, det ene fører ofte det andre med seg, og jeg ser ikke slike ting før de kommer på plass.
    Lykke til med malingen.
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Da vi hadde pusset opp kjøkkenet, fant jeg ut at neste prosjekt blir full oppussing av stua... ikke så populært det heller... hihi. Men de blir nok glade når alt er over og de ser hvor bra det blir...:) Før det et på tide med nye prosjekter da... hihi

    Lykke til!

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  5. Thihi, kjekt med litt hemmelige planer. Det var i hvertfall veldig flott sofa dere hadde fått ;)
    God helg og lykke til med prosjektet
    Trude :)

    SvarSlett
  6. hihihi:)her vart det lagt inn frobud mot hvit sofa...eg måtte pent kjøpe grå!!! Men men...vi har malt stua io en lys grå..den heter refleksjon...skifter farge mellom grå gg lilla..men den e kjempe fin til hvitt...!!

    SvarSlett