søndag 14. mars 2010

Feirer påsken litt tidlig :)


Vi reiser til Spania i konfirmasjon denne påsken så derfor måtte pynten opp litt før.
I dag har det nemlig også blitt servert påskens pinnekjøtt- 
Noe som smakt utsøk, om koken kan få si det selv ;)



Noen søte påskeegg må få gjøre nytte for seg på det nye skapet.



Og på blomsterpotter...




Og en til hadde vsit sneket seg opp på skapet...

Og så litt på håndtakene da selvfølgelig... Så fikk jeg vist de montert på skapet også! De var litt for korte, men hvem bryr seg om det så lenge de står fast.


Som sagt så blir det ikke så mye påskekos her i hjemme i år. Men påskeeggene til store prinsesse og nevøen og niesene til min kjære er pakket i kofferten og vi gleder oss til å feire påske der samen med de.
Men litt påske må det da bli her hjemme og, så litt nye planter og kaskje litt dill må kjøpes inn i løpet av uken. Er jo så kos med litt friske farger og blomster..

*
Vi trodde jo at våren var på vei her i Bergen da det omsider begynt å regne og bli + grader, men tror dere ikke det har snødd i  hele dag??!! grrr.... Når de overtrøtte små englene mine endelig sovner skal jeg ta meg en tur ut å måke vekk all snø som har kommet.. den har ingenting i hagen vår å gjøre!!

Ønsker alle en super uke

Klem Ingvild




1 kommentar:

  1. å så koselig med påskepynt. Her i heimen vil jeg ikke tenke på påsken en gang - da er vi jo hjemme igjen hehe!

    kjempe fint med de knottene! Du får hive på litt aluminiumsfolie rundt og litt lim så holder det ;)

    Håper du får en fin kommende uke så gleder jeg meg til vårcafe tid i byen med deg!

    KlemEvaMoren ;)

    SvarSlett