torsdag 18. mars 2010

Torsdagens magi....


Da var det torsdag og snart helg.. Og det spennende jeg skal bedrive dagen med er å vaske, spesiellt  rene klær er det underskudd på;)
Det er alltid deilig med rent sengetøy før helgen så jeg tror jeg drar frem det deilige strykevannet til Durace, da blir det vel ekstra deilig å legge seg i kveld i rent og ny strøket sengetøy, spesielt etter en natt uten søvn!!! For den praktfulle lille engel skulle vist ikke sove rundt uten mat likevell hun, så hun har dmonstrert son ca hver halve time. Noe hun selvfølgelig gjør rett i etter å være vandt til å få servert det hun forlanger på hvilket så helt tidspunkt. Men mor er sta og klart å ikke gi etter, så kanskej det snart vil lønne seg! 
Kanskje hun er furt fordi hennes sengetøy enda ikke er strøket i durance? Meget mulig spør du meg, så det får vi prøve i kveød så sover hun nok så godt;)


Jeg leser litt rundt hos andre blogger om vår og diverse, og det som jeg ser er gjentagende er at når det er vår skal man ha det ekstra deilig og friskt på soveromet, så det føler jeg blir dagens hoved oppgave, lufte og vaske skikkelig og pynte litt ekstra!

Kanskje det til og med blir så bra at jeg kan vise noen bilder!

Ønsker alle en fin start på helgen...

Klem Ingivld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar