torsdag 4. mars 2010

Bursdags feiring i englehjemmet


Ja i går var det som jeg har nevt tidligere 30 års dagen til far  i huset. Over her er den fine esken meg og store engel lagde til han. Inni der lå det flybilletter til København og reservasjon på hotel i 3 netter i sommer. Bare foreldre;)

Det falt i god smak og far var lykkelig!


Store gullet var selvfølgelig også helt i hundre, slik hun alltid er når det er bursdag:) Hun var hjemme fra barnehagen slik at vi kunne bake og kose oss vi to. Så det ble mye smaking og tøysing, så høy på sukker er en beskjeden beskrivelse kan du si..



Slik så altså huset ut før besøket, men det tok ikke lange stunden før det var kake, brus og leker over alt.. 



Men slik skal det jo vær epå bursdager:)Planen var å ta bilder av alle de deilige kakene og det fine serviset jeg endelig får dekket med, men plutselig kom gjestene og da gikk alt i glemmeboken.

Men mor, altså jeg, var helt ødelagt i dag.. he he har vært så mye styring med både 30 årsdag til min kjære og svigerfar som fyller 60 i dag og som skla ha feiring i helgen, så i dag har meg og lille gullet(som forøvrig holder på å få en tann så hun har sovet ca 2 timer i natt gjesp..) har bare kost oss på sofaen i dag.
Ja her er da skapet med innhold, ble det ikke fint?
Er veldig fornøyd, føler det fant akkurat sin rette  plass!

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Hilsen Ingvild

1 kommentar:

  1. hei hei! så fin stuen din er da :) og skapet passer virkelig godt inn! Gleder meg til å se "live".. har du kjøpt knotter eller vil du prøve me de jeg har? kan ta de med på lørdag! :)

    KlemKlem

    ps: søøøøt storegull var i kjole med krone:)

    SvarSlett