mandag 15. mars 2010

Søte englers rom...

Jeg har jo enda ikke kommet med noe innlegg om barnerommene. Det vil si lille engel sitt rom er jo ikke på begynt enda siden vi sover der nå. Så når vi er ferdig å pusse opp det nye soverommet vårt begynner vi på lille engelen sitt. 
Men jeg kan vise litt fra Store engel Marie sitt:)
(beklager at det er litt mørke bilder, gikk litt fort dette)
Bokstavene har jeg kjøpt på panduro og maldt i en grøn/blå farge. 
Over henger diverse pynt som jeg har fått av venner.

På kommoden står en nydelig engel fra Sia. Skulle gjerne hatt flere av denne:( Syntes de er helt nydelig




Over her er noen søte engler som har en vaier og klype opp fra hodet slik at man kan sette bilder i de:)
Husker ikke helt hvor jeg kom over disse... Men veldig søte på jente rommet.
Detter er en nydelig spilledåse som jeg kjøpte for en del år siden i Paris, nermere bestemt Montrematr. En nydelig del av Paris som jeg virkelig anbefaler å besøke om man skal til Paris.


Her er mors først sko.. skulle hatt like søte og nostalgiske sko til mine barn.. men nå er de vel mer praktiske og fargerike;) Kanskje en god del bedre for fot og rygg også hihi


Slik ser det altså ut hjemme hos oss på en vanlig mandag... 

Flere bilder fra barnerommet kommer senere.

Klem Ingvild

1 kommentar:

  1. Nydelige detaljer fra rommet hennes! er så fint med slike skatter som man ikke får i all slags butikker :)

    Klem

    SvarSlett