tirsdag 5. april 2011

Gammelt blir nytt, eventuellt nytt blir endelig ferdig...


Bare innom for å gi dere en smakebit av hva jeg driver med for tiden!
Dette er et prosjekt jeg har skrevet lite om her inne, det er rett og slett fordi jeg fort skjønte at det kom til å ta mye lengre tid enn forventet!
MEN nå er det så nært slutten at jeg endelig kan fortelle litt hi hi..

Men de helhetlige detaljene skal dere få litt senere. Da kommer før og etter bilde og forklaring på hva dette er.

(bildene er litt dårlig, tatt fra min iphone)


Ikke spesiellt bloggbare bilder heller forresten. Men men...
Nå holder jeg på å forvandle all furuen og muren om til en hvit oase. Midt i rommet er det nå en samling av verktøy og møbler som skal være i rommet når det er ferdig, derfor alt rotet!

Men bare gled dere til det blir ferdig og dere får høre hva dette supre rommet som vi har bygget i hagen skal brukes til ;)

Ønsker alle en strålende onsdag
Klem Ingvild

2 kommentarer:

  1. så spennende! Kan tro det tar tid ja. Gleder meg til og se hvordan det blir når dere er ferdige.
    Ha en fin dag!
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Spennende! Gleder meg til å se det ferdig.
    Klem

    SvarSlett