torsdag 7. april 2011


Da var veggordene endelig kommet opp på veggen etter mye tenking om hvor de skulle plasseres. 
Under ser dere den nye tv benken vår som min kjære snille samboer har laget. 
Jeg bare elsker den! 
(mannen og hyllen hi hi)

Jeg har beiset den i drivved beis fra jotun.
Jeg skal se om jeg får tatt et bilde av hele veggen og benken, men føler ikke helt at den er slik som jeg ønsker å ha den enda, så har ikke fått meg til å knipse med kamerat;)

Ønsker alle en fin torsdag, og snart er det helg igjen! 
Herre som dagene flyr..

Klem Ingvild

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble. :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Her var masse fint og se:) Kjekt og dette innom til DEG! Kommer gjerne igjen! Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig lite skjerf!
    Mottakeren blir sikkert fornøyd.
    Klem fra Igi

    SvarSlett