mandag 11. april 2011

Give Away


Hei alle sammen, nå bikker telleren min nesten 10.000 besøkende! 
Det er helt fantastisk og ubeskrivelig motiverende at så mangen besøker bloggen min.
Så dette syntes jeg fortjener en give Away! 
En av dere herlige lesere skal få et hjemme strikke sjerf.
Fargen er ikke avklart enda, men det vil være et slikt som jeg har vist i dette innlegget og det under.

Jeg trekker gaven når telleren har bikket 10.000.

Ønsker du å være med i trekkningen skriv en kommemntar til dette innlegget.

Om du har lyst å linke til bloggen og give awayen min og bli følger blir jeg veldig gla for det også:)

Jeg har laget en blogshop også som kanskje noen av dere har sett. Den er ikke fyldt med så mye enda, det er fordi jeg er litt i oppstart fase. Men snart skal det komme mye spennende, så gå gjerne inn å bli følger der så får dere vite med en gang det skjer:)
Gå inn på denne linken Englebarna Design eller bruk den som står øvert på siden min.



Ønsker alle en strålende mandag!

KLem Ingvild



16 kommentarer:

  1. Jeg er med :-D
    Nå skal jeg inn å kikke på blogshoppen din ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Så gøy!
    Jeg er med vet du ;-)
    Krysser fingrene for
    litt vinnerlykke!

    Ha en fin dag!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Jeg blir gjerne med ;)

    Hilsen fra Lene

    SvarSlett
  4. hei hei!
    De er så fine de skjerfene du strikker:)
    Mange besøkende på en utrolig hyggelig blogg. Har vi date denne uken eller? ble litt uklar avtale etterhvert :))

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen!

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med mange besøkende!
    Jeg vil selvfølgelig være med å feire.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  7. Jeg er med!Håper på vinnerlykke:-)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med mange besøk! Jeg blir gjerne med på feiringen. :)

    Ha en fin kveld!

    AW :)

    SvarSlett
  9. Så spanande!! Eg er med!:) Ha ein strålande dag!

    SvarSlett
  10. Så søte skjerf. Kikket nedover bloggen din. Skapet ble kjempefint og flott blogg. Setter meg som følger. Må jo følge med hva du skal bruke det rommet til.

    Ha en flott dag. Tusen takk for koselig spor hos meg.

    Klem Bente

    SvarSlett
  11. Heisann!

    Kjempefine skjerf du strikker, så blir gjerne med på GAen for å feire besøkstallet ditt! Skjønner godt mange titter innom deg, bloggen din er så koselig å følge med på og med mange varierte innlegg!

    Ja glad det går bra med jentene på ny skole, det var den største stressfaktoren for meg, ble jo så redd for at vi liksom kunne ødelegge fremtiden deres. Det var jo enkelte som sa at det ikke var så lurt å bytte skole siden de står på trappene til tenårene og er i en brytningstid osv. Men heldigvis; så langt alt bra!

    Ønsker deg en fin og herlig vårdag!

    SvarSlett
  12. Heisann! Dette var en ny blogg for meg, så bra du la igjen en hilsen hos meg:)
    Kommer nok innom her igjen:))

    Skoene kjøpte jeg på Berthas Olsebarn påSletten senter;) Kjempegode å ha på også:)

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  13. Først av alt; GRATULERER med snart 10.000 besøkende!!

    Jeg blir gjerne med i giveawayen din, veldig fine skjerf du lager;)

    Tusen takk for hyggelig hilsen fra deg, koselig at du fant veien til min blogg;)

    Ha en fin kveld!
    KLEM

    SvarSlett
  14. Ja, tusen takk for igår søte du! :)Er veldig veldig koselig å møte dere! Ha en strålende fin helg så sees vi snart

    Klemmer

    SvarSlett
  15. Hei hei

    Jeg er veldig gjerne med i trekning. Mye flott du lager.
    Og ja, det kommer Søstrene Grene butikk til bergen i juni:-)

    SvarSlett
  16. Jeg blir gjerne med på giveawayen din :)

    SvarSlett