torsdag 31. mars 2011

Strikke helg...

(bildene er litt dårlig, tatt med iphone)


Da var det helg igjen!! I hvertfall etter denne arbeidsdagen.
Det skal bli deilig, i engel hjemmet skal vi bare være hjemme og kose oss i helgen. Kanskje få gjort litt i hagen ??
Store Engele skal har noen venninner fra bhg hjem på litt lek og kos på søndag, så litt vask og bakst blir det vel og;)


Strikking og hekling blir det nok masse av og;) Mitt nye prosjekt er disse søte pannebåndene. Begge prinsessene elsker de.
Og nå er det nesten så varmt at luene kan byttes ut også.
Å som vi gleder oss til vår.


Jeg ser for meg sjal i samme farger til disse fine pannebåndene.



Ville bare ønske alle en riktig god helg og visere dere var bloggingen er erstattet med for tiden;)
Håper snart at noen av prosjektene vi holder på med blir ferdig slik at jeg har noen spennende og fint å vise dere:)

1 kommentar:

  1. så nydelige dei var vennen ♥ eg må komem inni gjen i strikkemodus eg og..hadde et teppe på prosjektplanen min:)

    ha ei fin helg kjære...klem fra meg

    SvarSlett