tirsdag 19. april 2011

"Sommer huset" nesten ferdig!!!


Kan jeg ikke få kalle det sommer huset vertfall??
Vi har jo lenge holdt på med denne "boden" som vi bygget i hagen.
Planene har forandret seg mangen ganger under veis.


Men til slutt endte det opp som det rommet vi savner i vårt lille men koselige rekkehus. Det har nesten alt vi ønsker uten om et ekstra oppholdsrom til både hobby, lesing eller bare litt alene tid.
Så boden ble altså nettopp dette.


Med noen kvinnelige synspunkter og veiledning (hi hi...)
ble boden innredet med en sommerlig stil.
Med hvitt gulv, vegger og tak.


Siden vi også savner mer oppbevaring ble det laget et lite loft i boden (sommerhuset om du vil), slik at vi kunne ha ski og diverse andre utendørs ting lagret ute av syne.


Som dere sikkert ser på bilder over her har vi satt inn kjøkkenskap fra ikea til oppbevaring av verktøy og mors hobbyting.
På denne måten er det lett tilgjengelig men gjemt bort slik at vi slipper å se det.


En god sofa til koselig vin selskap i sene natte timer, eller til jentene når de har venner på besøk. 
Vi har nå muligheten til å få litt stueforandring selv om vi er hjemme. 

Vi gleder oss til å bruke den og satser på at vi får like mye glede av den som antatt.

Nå er påsken i gang og i morgen drar vi på landet med hele familien og skal kose oss i forhåpentligvis nydelig vær!

Ønsker alle en riktig fin påske.
Klem Ingvild

9 kommentarer:

  1. Så heldig du er. Nettopp hva jeg ønsker meg i hagen. Skal nok få overtalt "sjefen" til å sette opp en "bod".

    Ha ei strålende påske

    Bente

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. så fint - jeg gleder meg til å komme på besøk! -elin-

    SvarSlett
  4. Så lurt med et lite sommerhus i hagen! Det ser kjeme fint ut.
    Klem

    SvarSlett
  5. AH! me like me like... når er det innflyttningsfest? :))
    Suss

    SvarSlett
  6. Vant jeg? Så utrolig gøy! Tusen takk, det var kjempestas! Nå vet jeg en jente her hjemme som kommer til å bli glad :)

    Skal sende deg en mail. ;)

    Sommerhuset i haven har blitt sååå fint! Det kommer helt klart til å bli en stor favoritt!

    Ønsker deg og dine en deilig påske!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  7. Hei Ingvild :)
    Så herlig og koselig ღ her kommer du til å få mange fine stunder utover... Flott påskepynt i inlegget under her også, såååååå koselig med pyntet greiner ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke, og god påske til deg :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Hei, Ingvild!

    Jeg prøver å sende deg mail, men den kommer hele tiden i retur. Kanskje du kan sende meg en mail, så kan vi se om jeg får svart på den?

    anette.solheim@gmail.com

    Ha en glad dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  9. guuud så koselig:) deilig med et sånt hjemmesegbortsted ♥ klem klem

    SvarSlett