torsdag 10. mars 2011

Gode ord

(bildet er lånt fra boligfryd.no)

Da var det torsdag og nesten helg igjen!! Herre min hatt så tiden flyr. Ikke vet jeg hva som skjer med dagene..

Jeg har bestilt meg noen veggord fra boligfryd.no, helt herlig syntes jeg. 
Dette er fine ord våre gjester skal ta til seg, og jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Spesielt i den hektisk hverdagen.
Ordene skal derfor plasseres på veggen rett bak spisebordet, slik at vi husker å nyte tiden da vi alle samles rundt matbordet.
Min kjære har fått seg ny jobb som innebærer mye reising, derfor blir dette ekstra viktig for oss nå. 
Nyte den tiden vi har sammen, huske å le, prate og kose oss i hverandres selskap.

Ønsker alle en strålende dag
Klem Ingvild

2 kommentarer:

  1. For en super ide :-) Jeg har bestillt akkurat det samme til veggen bak spisebordet vårt, men jeg har gjorde det om til norsk jeg da. Sitt lenge snakk meget le ofte :-)

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Med desse orda blir måltida perfekt♥
    Set ein ekstra god smak på maten;)

    Kjempe flott blogg med mykje inspirasjon du har.

    Tusen takk for slike fine ord frå deg:)

    Benken har eg kjøpt hos ein lokal interiør/klesbutikk her i Ulsteinvik.Bizarre heiter den. Benken er frå House Docktor..

    God ny veke:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett