fredag 14. januar 2011

Herlige lørdag...


Hei alle sammen. Jeg beklager innlegget fra i går. Ikke vet jeg hva som skjedde med innholdet..
Men jeg prøver igjen.
Håper alle har hatt en fredelig jul og nyttårsfeiring.
1 januar hadde jeg fått mer enn nok av jul og julepynt så da fløy juletreet på hodet ut og resten av julepynten ble fint pakket ned i sine respektive esker.


Det var en befrielse og en følelse av ny start.
Og en ny start son rent interiørmessig fører selvsagt med seg mange nye drømmer og ideer.


Bildene i dag er hentet fra Riviéra Maison sine hjemme sider og inngår vel i årets ønskeliste kan man si.
Det er som sagt en del prosjekter på gang her i englehjemmet, men i og med at tempoet ikke er så høyt kommer jeg tilbake med bilder og informasjon når vi omsider kommer i gang.


Et av nyttårs forsettene mine er å få blogget litt mer, det var vært en lang pause nå og jeg er igjen klar 
for den kjekke hobbyen som jeg verdsetter så-


Ønsker alle en fin lørdag..
Klem Ingvild 

3 kommentarer:

  1. ja det er veldig deilig når julen er pakket ned. Samtidig sitter jeg her med masse inpirasjon fra bloggere til neste års jul som jeg håper ikke blir glemt før det er på tide å starte med jul igjen... Håper du får en fin helg.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  2. Elsker de stolene fra Riviera Maison! Nydelige og kjempegode og stte i.. Bare en ørliten tanke kostbare for meg :)

    Ha en flott helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. kjekt du er tilbake ♥ gleda meg!!

    klem Linda

    SvarSlett