onsdag 19. januar 2011

Barnerommene


I dag har det blitt litt endringer på barnerommene.
Men det er en utrolig vanskelig etg å ta bilder i (under etg er barna sin etg) Det er så dårlig lys der nede at jeg klarte nesten ikke å få til noen av bildene jeg tok i beste bilde tid.


Vi skal om ikke så lenge (forhåpentligvis) pusse opp hele etg slik at det blir mye lysere og triveligere der nede for barna. Planen er å få spotter i taket for å gi optimalt med lys. Det skal legges hvitt gulv med varmekabler under slik at de gode jentene slipper å bli kald på bena sine når de leker. Slik det er nå er det så gulvkaldt og utrivelig lyst å oppholde seg i.
(kom gjerne med andre tips om noen av dere har)


Som dere sikkert skjønner er jeg veldig frustrert over disse rommene, og kan nesten ikke vente med å komme i gang. 
Så det kunne ikke passet bedre at Nib sin utfordring i januar var barnerom, jeg har så klart slukt til meg alle gode tips og fått veldig mye inspirajon.
Så tusen takk for det alle dere flinke bloggere!

Klem Ingvild

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Synes rommene var fine jeg. Men alltid moro å fornye likevel. Lykke til.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. synes også at rommene var fine!
    liker såå godt de bokstavene du har på veggen!
    har laget slike til alle tantebarna mine!:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  3. Jeg syned også rommene er veldig fine! Alltid spennende med nye prosjekter.
    Klem fra Igi

    SvarSlett